HARRY POTTER TAG

Hirtelen sok helyen feltűnt egy új Harry Potter Tag 'játék' a bloggerek között, az - "If I went to Hogwarts". Hát miért ne? Sohasem volt titok, hogy gyerekkorom óta imádom Rowling világát. Ezen nőttem fel. Szóval ha még nem tetted, látogass el a pottermore.com oldalra és tudd meg Te is, hogy ha kaptál volna levelet azon az a bizonyos napon a Roxfortból, vajon mi lett volna a Te történeted:

1. A roxforti házam:


 Griffendél. Igen! Mondjuk még egy Hollóháttal tudtam volna megbékülni, de így teljes az öröm. És mielőtt csak a gyanú is feléledne valakiben, nem, nem csaltam. Olyan válaszokat adtam, amit tényleg őszintén, átgondolva klikkeltem. Tehát a Teszlek süveg döntött, és én innen is nagy pacsit küldök neki. Spanok vagyunk. Bátorság, kurázsi, merészség... ez a jelszavunk és én ezzel oké vagyok.

2. Ivermorny ház:


Thunderbird. Viharmadár? Legyen... Chadwick Boot a kedvenc varázslatos vadállata után nevezte el; a Viharmadár egy olyan állat, amely vihart hozhat létre, miközben repül. A Thunderbird házról úgy vélik, hogy egy boszorkány vagy varázsló lelkét képviseli. Azt is elmondták, hogy a Thunderbird kedveli a kalandorokat. Akkor minden oké. Az iskoláról: A hatalmas észak-amerikai mágikus iskolát a tizenhetedik században alapították. A Mount Greylock legmagasabb csúcsán áll, ahol a mugli tekintetektől elrejtve számos erőteljes varázsa védi, néha például ködös felhő koszorújában jelenik meg. Jó, jó... de inkább a Roxfortot választanám.

3. Az én amortentiám:


Friss kávé, kókusz, az óceán illata és a levendula.
A kávénak sok oka van. Ezzel ébredek, ezzel élem túl a reggeleket... talán már koffein függő is vagyok, de az biztos, hogy a mindennapok része lett. És igen. Személyhez, személy(ek)hez is kötődik nálam. A kókusz érdekes. Olyan nekem mint a fahéj. Utálom, meg nem enném vagy innám soha, de az illatába szerelmes vagyok. Az óceán adott. Mivel imádok utazni. És a szabadság is nekem. A levendula pedig a tiszta nyár.

4. A pálca:


13 hüvelyk, lucfenyő, sárkányszívizom húr, elég rugalmas. A pálca rugalmassága vagy merevsége azt jelzi, hogy a pálca és a tulajdonos párosa mennyire alkalmazkodóképes. A sárkányhúrból általában a legnagyobb teljesítményű pálcákat állítják elő, amelyek képesek a legcsodálatosabb varázslatokra. A sárkánypálcák gyorsabban tanulnak, mint más típusok. Könnyebben fordulhat a sötét varázslatokhoz, bár ez nem törvényszerű. Kissé temperamentumos. A lucfenyő pálcához szilárd kézre van szükség, mivel gyakran úgy tűnik, hogy saját elképzelései vannak arról, milyen mágiát kell előállítani. Azonban, amikor egy lucfenyő pálca találkozik a jó humorérzékű gazdájával - nagyszerű segítővé válik, aki hűséges a tulajdonosa iránt, és képes különösen lenyűgöző és drámai hatásokat produkálni. Király!

5. A patrónus:


A patrónus alapvetően kötődik egy boszorkány vagy varázsló személyiségéhez, (bár nem mindig veszi a várható állatformát.) nem féltetlenül a kedvenc állatunk lesz az, de az is szokatlan lenne, ha olyan, amit még nem láttunk vagy nem hallottunk róla. Az enyém a héja. Rowling patrónusa például egy gém. (Igen, ő is kitöltötte a tesztet).

6. Tantárgy, amiben jó lennék:


Sötét varázslatok kivédése, Átváltoztatástan és Bűbájtan. Talán még az Asztronómia, de azért erre már nem esküdnék meg. Viszont a Jóslástant tutira ellógnám... meg a Számmisztikát és a Rúnaismeretet is. Mugliismeret meg egyenesen esélytelen. A Mágiatörténeten és a Gyógynövénytanon pedig ellennék. A kérdés a Bájitaltan... attól függ ki a professzorm, azt hiszem.

Csináljátok meg. Jó buli volt mindent kitölteni.

0 Megjegyzések